POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. DEFINICJE

Administrator

Aneta Przybułek, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Aneta Przybułek Señorita Aneta, adres: ul. Prymasa Augusta Hlonda 10F/133, 02-972 Warszawa, NIP: 9512603930, REGON: 529503349

Dane osobowe

informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do
zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników
określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną,
ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia,
dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za
pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.

Polityka

niniejsza Polityka prywatności.

RODO

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Serwis

serwis internetowy www.senorita.com.pl prowadzony przez Administratora.

Użytkownik

każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.

  1. PRZETWARZANIE DANYCH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z SERWISU
    W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie
    niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o aktywności
    Użytkownika w Serwisie. Poniżej znajdują się szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania Danych
    osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkownika.
  2. CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH W SERWISIE
    [KORZYSTANIE Z SERWISU]
  3. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory
    oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii)
    przetwarzane są przez Administratora:
    a. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści
    gromadzonych w Serwisie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność
    przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    b. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest
    prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

c. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami –
wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
d. w celach marketingowych Administratora oraz innych podmiotów, w szczególności
związanych z prezentowaniem reklamy – zasady przetwarzania Danych osobowych w celach
marketingowych zostały opisane w sekcji 4.

  1. Aktywność Użytkownika w Serwisie, w tym jego Dane osobowe, są rejestrowane w logach
    systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania
    chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach, które dotyczą
    systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach
    informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług.
    Administrator przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby
    zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w
    celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie
    uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    [FORMULARZ]
  2. Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim oraz zapisania na kurs języka obcego
    przy wykorzystaniu elektronicznego formularza kontaktowego. Skorzystanie z formularza wymaga
    podania Danych osobowych niezbędnych do skontaktowania się z Użytkownikiem i udzielenia
    odpowiedzi na zgłoszenie. Użytkownik może podać także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub
    obsługi zgłoszenia. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia
    i obsługi zgłoszenia, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podanie pozostałych
    danych jest dobrowolne.
  3. W przypadku skorzystania z formularza Dane osobowe będą przetwarzane:
    a. w celu obsługi zgłoszeń w formularzu dotyczących zapisu na kurs języka obcego – wówczas
    podstawą prawną przetwarzania jest podejmowanie działań na żądanie osoby, której dane
    dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); w zakresie przetwarzania
    danych fakultatywnych podstawą prawną przetwarzania jest wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit.
    a RODO);
    b. w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – wówczas podstawą prawną
    przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

[NEWSLETTER]

  1. Osobom, które w tym celu podały swój adres e-mail, Administrator świadczy usługę newslettera.
    Podanie danych jest wymagane w celu świadczenia usługi newslettera, a ich niepodanie skutkuje
    brakiem możliwości jego wysyłki.
  2. W przypadku korzystania z usługi newslettera Dane osobowe są przetwarzane:
    a. w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera – podstawą prawną przetwarzania jest
    niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    b. w przypadku kierowania do Użytkownika treści marketingowych w ramach newslettera –
    podstawą prawną przetwarzania, w tym profilowania jest uzasadniony interes Administratora
    (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie newslettera;

c. w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony
interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności
Użytkowników w Serwisie, w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
d. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą
prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  1. Użytkownik może wycofać zgodę na przesyłanie newslettera wysyłając wiadomość e-mail na adres
    kontakt@senorita.com.pl lub klikając w odpowiedni link w przesyłanej wiadomości newsletter.
  2. REKLAMA
    Administrator przetwarza Dane osobowe Użytkowników dla celów marketingowych w związku z
    kierowaniem do Użytkowników reklamy, w tym reklamy kontekstowej (tj. reklamy, która nie jest
    dopasowana do preferencji Użytkownika). Przetwarzania Danych osobowych w tym celu odbywa się w
    związku z realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
  4. Administrator przetwarza Dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile Administratora
    prowadzone w mediach społecznościowych (tj. Facebook, Instagram, TikTok). Dane te są
    przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania
    Użytkowników o aktywności Administratora i promowania różnego rodzaju wydarzeń, usług i
    produktów. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych przez Administratora w tym celu jest
    jego prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na promowaniu własnej marki.
  5. Informacja wskazana w ust. 1 powyżej nie dotyczy przetwarzania danych przez administratorów
    mediów społecznościowych (tj. Facebook, Instagram, TikTok). Szczegółowe informacje na temat celu
    i zakresu zbierania danych przez media społecznościowe, można znaleźć pod poniższymi linkami:
    a. Facebook – https://www.facebook.com/policy.php
    b. Instagram – https://help.instagram.com/519522125107875/?maybe_redirect_pol=0
    c. TikTok – https://www.tiktok.com/legal/page/eea/privacy-policy/pl
  6. W Serwisie wykorzystywane są wtyczki portali społecznościowych (tj. Facebook, Instagram, TikTok).
    Wtyczki pozwalają Użytkownikowi na szybkie przejście na profile Administratora prowadzone w
    mediach społecznościowych. W przypadku skorzystania przez Użytkownika z dostępnych w Serwisie
    wtyczek społecznościowych, dany portal społecznościowy otrzymuje informację o adresie IP i
    identyfikatorze przeglądarki Użytkownika oraz może przypisać je do profilu Użytkownika utworzonego
    w danym portalu społecznościowym. Administrator nie określa celów przetwarzania Danych
    osobowych Użytkowników, dokonywanych przez portale społecznościowe po dokonaniu transmisji
    danych, o których mowa w poprzednim zdaniu i nie posiada wiedzy na temat zakresu przetwarzania
    danych przez portale społecznościowe w innych celach, niż korzystanie z wtyczki społecznościowej
    dostępnej w Serwisie.
  7. PLIKI COOKIES
  8. Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika. Cookies zbierają
    informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie informacji o
    Użytkowniku np. dotyczących logowania czy preferencji językowych. Administratorem danych

przetwarzanych w związku z wykorzystywaniem plików cookies jest Aneta Przybułek, adres: ul.
Prymasa Augusta Hlonda 10F/133, 02-972 Warszawa. W Serwisie Administrator wykorzystuje
własne pliki, które są instalowane bezpośrednio przez Serwis. Wykorzystywane są również pliki
cookies stron trzecich – które są plikami cookies z domeny innej niż domena odwiedzanej witryny –
przede wszystkim do działań analitycznych i reklamowych.

  1. Serwis wykorzystuje pliki cookies przede wszystkim do zapewnienia poprawnego funkcjonowania
    strony internetowej, zapamiętania wyborów Użytkownika na stronie – a w przypadku wyrażenia przez
    Użytkownika odpowiedniej zgody – także do analizy i śledzenia ruchu w Serwisie.
  2. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, które Administrator
    wykorzysuje w Serwisie. Administrator stosuje następujące kategorie plików: niezbędne, funkcjonalne
    oraz analityczne.
    [COOKIES NIEZBĘDNE]
  3. Korzystanie przez Administratora z niezbędnych plików cookies jest konieczne dla prawidłowego
    funkcjonowania strony internetowej.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych w związku ze stosowaniem niezbędnych plików cookies jest
    niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
    [COOKIES FUNKCJONALNE I ANALITYCZNE]
  5. Funkcjonalne pliki cookies są stosowane w celu zapamiętania i dostosowania Serwisu do wyborów
    Użytkownika. Funkcjonalne pliki cookies mogą być instalowane przez Administratora i jego partnerów
    za pośrednictwem Serwisu.
  6. Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie informacji takich jak liczba wizyt i źródeł ruchu w
    Serwisie. Są one stosowane w celu ustalenia, które strony są bardziej, a które mniej popularne oraz
    aby zrozumieć, jak Użytkownicy poruszają się po stronie poprzez prowadzenie statystyk dotyczących
    ruchu w Serwisie. Przetwarzanie danych odbywa się w celu poprawy wydajności Serwisu. Informacje
    zbierane przez te pliki cookies są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości.
    Analityczne pliki cookies mogą być instalowane przez Administratora i jego partnerów za
    pośrednictwem Serwisu.
  7. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w związku ze stosowaniem funkcjonalnych i
    analitycznych plików cookies przez Administratora, jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f
    RODO), polegający na zapewnieniu najwyższej jakości usług świadczonych w Serwisie, w związku z
    wyrażoną przez Użytkownika zgodą na ich zapisywanie.
  8. Przetwarzanie Danych osobowych w związku z wykorzystaniem funkcjonalnych i analitycznych
    plików cookies jest uzależnione od uzyskania zgody Użytkownika na wykorzystanie funkcjonalnych i
    analitycznych plików cookies za pośrednictwem wtyczki zarządzania zgodą cookies.
    [ZARZĄDZANIE USTAWIENIAMI COOKIES]
  9. Wykorzystanie plików cookies w celu zbierania za ich pośrednictwem danych, w tym uzyskania
    dostępu do danych zapisanych na urządzeniu Użytkownika, wymaga uzyskania zgody Użytkownika.
    W Serwisie Administrator odbiera od Użytkownika zgodę za pośrednictwem wtyczki zarządzania
    zgodą cookies. Zgoda ta może być wycofana w każdym momencie.
  10. Zgoda nie jest wymagana jedynie w przypadku plików cookies, których stosowanie jest niezbędne do
    świadczenia usługi telekomunikacyjnej (transmisja danych w celu wyświetlania treści) – Użytkownik
    nie ma możliwości zrezygnowania z tych plików cookies, jeśli chce korzystać z Serwisu.
  1. Wycofanie zgody na wykorzystanie plików cookies możliwe jest za pośrednictwem ustawień
    przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć pod poniższymi
    linkami:
    a. Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-
    delete-manage-cookies
    b. Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
    c. Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
    d. Opera: http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
    e. Safari: https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=en-GB
  2. Użytkownik może w każdej chwili zweryfikować status swoich aktualnych ustawień prywatności dla
    wykorzystywanej przeglądarki przy wykorzystaniu narzędzi dostępnych pod poniższymi linkami:
    a. http://www.youronlinechoices.com/pl/twojewybory
    b. http://www.youronlinechoices.com/pl/twojewybory
  3. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  4. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu
    przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub zgłoszenia
    skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną
    przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
  5. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne
    do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie
    jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu
    przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
  6. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA
  7. Użytkownikowi przysługują następujące prawa:
    a. prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie
    Administrator przekazuje osobie fizycznej zgłaszającej żądanie informację o przetwarzaniu
    danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie
    posiadanych danych, podmiotach którym są ujawniane i planowanym terminie usunięcia
    danych;
    b. prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię
    przetwarzanych danych dotyczących osoby fizycznej zgłaszającej żądanie;
    c. prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których
    przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały
    zebrane;
    d. prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator
    zaprzestaje wykonywania operacji na Danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które
    wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi
    zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np.
    zostanie wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych;

e. prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane
są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub wyrażoną
zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie
pozwalającym na odczyt danych przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania
tych danych innemu podmiotowi, jednakże pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie
techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak również wskazanego
podmiotu;
f. prawo sprzeciwu – Użytkownik może sprzeciwić się względem przetwarzania danych dla
celów marketingowych, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z prawnie uzasadnionym
interesem Administratora, a także – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją
Użytkownika – w innych przypadkach, gdy postawą prawną przetwarzania danych jest
prawnie uzasadniony interes Administratora (np. w związku z realizacją celów analitycznych i
statystycznych);
g. prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody,
Użytkownik ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność
z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
h. prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie Danych osobowych narusza
przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony Danych osobowych, Użytkownik może
złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie Danych osobowych, właściwego ze
względu na miejsce zwykłego pobytu Podmiotu danych, jego miejsce pracy lub miejsce
popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.

  1. ODBIORCY DANYCH
  2. W związku z realizacją usług Dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w
    szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, dostawcom
    narzędzi analitycznych i marketingowych, dostawcom systemów płatniczych oraz podmiotom
    powiązanym z Administratorem.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika
    właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji,
    opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
  4. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
  5. Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od
    tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator przekazuje Dane
    osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia
    ochrony, przede wszystkim poprzez:
    a. współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do
    których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia
    zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;
    b. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
    c. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ
    nadzorczy.
  1. Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania Danych osobowych poza EOG na etapie ich
    zbierania.
  2. DANE KONTAKTOWE
    Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@senorita.com.pl lub adres
    korespondencyjny: ul. Prymasa Augusta Hlonda 10F/133, 02-972 Warszawa.
  3. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
  4. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
  5. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 2.09.2024r.
Scroll to Top